Saturday, August 16, 2014

Stopy a stvorce 11. - 17.8.

Pondelok 11.8. - prvý štvorec kompletne potme

čas 4:10
max 3x3
pokosená tráva, pri kolejích
bez stopovačky, pri našlapovaní ležal tesne vedľa mňa (nechcela som ho uväzovať, vyzeral že má aj bez toho dosť tej tmy)
Ňuchanie veľmi rozpačité, 2x odbehol, tak potom po druhom napomenutí som ho zo štvorca stiahla, a s veľkou pochvalou dostal zvyšok granulí z ruky.
S mobilom v jednej ruke a pohárikom granulí v druhej mi chýbala tretia na dohadzovanie. Uff.

Utorok 12.8.

4:15
max 3x3
nepokosená nižšia tráva, na obratisku
Na začiatku tak štvrť pohára na zemi, prihadzovala som po hrstiach, stále bolo granulí na zemi veľa
Pokojné ňuchanie, nič nás nevyrušovalo.
Chce to čelovku, fakt mi chýba jedna ruka...

Piatok 15.8.

4:15
max 3x3
pokosená tráva, pri kolejích
Not much to say, ňuchal tak priemerne, štvorec bol stále plný granuliek
Nová čelovka je fakt super vec.

Sobota 16.8.

18:30, pomerne zima, po daždi, svietilo slnko
4x4
dlhá nepokosená tráva, pri nájazde na Hradeckú
Na začiatku vo štvorci tak 40 granuliek, dohadzovanie po jednej, čiže tentoraz sa musel viac snažiť.
Vypracovanie 8 minút, hlavu zdvihol len raz, keď som zacinkala viečkom od pohára.
Po zapnutí stopovačky sa skoro nedal udržať, do štvorca sa hrnie skoro tak ako keď vidí nejakého psieho kamaráta. A na to, že okolo cinkali šaliny a chodili autá, tak sa sústredil veľmi pekne, dnes som fakt spokojná.
- vodu psovi ponúkať nie pred, ale po ju fakt potrebuje, moc. Možno preto tak hryze cestou domov, jasom ale trdlo...

Nedela 17.8.

6:15, zima, vlhko
4x4
vyšší trávnatý porast, lúčka pred bezďákom
Celkovo práca 10 minút, na začiatku 30 granuliek, prvých 5 minút prihadzovanie po jednej, potom po hrstiach
Rušivé vplyvy - na začiatku kašľajúci človek, za tým sa otočil. Keď sa zaňuchal tak už nezdvihol hlavu ani pri okoloidúcom bicykli alebo skateboarde, ktorý dosť dunel na mostíku.
Od 8. minúty začal dosť dvíhať hlavu, ale vždy sa znova zaňuchal - asi čakal, že po takomto čase už obvykle končíme.

No comments:

Post a Comment