Monday, November 6, 2017

Majstrovstvá sveta IHF v stopách

Cez víkend som sa bola ako tlmočníčka pozrieť na hovawartie majstrovstvá podľa IPO-FH vo Vranove nad Topľou. Fido tentoraz ostal doma, a ja som sa mohla nerušene venovať okrem práce hlavne nasávaniu nových skúseností a cenných informácií.

Vybavená novým ďalekohľadom som mala možnosť sledovať prácu psov celkom do detailov a vďaka tlmočeniu vyhodnotenia som sa dozvedela o hodnotení toľko, ako ešte nikdy doteraz. Môj plán vytiahnuť čo najviac rozumov z rozhodcov vyšiel na 200%

Dalo mi to veľmi veľa o čom rozmýšľať, a som veľmi rada že som mohla byť na takejto akcii, byť v centre diania a aj kúsok pomôcť.

Na nejaké hodnotenie toho, čo sa tam stalo sa necítim, najprv si musíme takúto vrcholovú prácu s Fidom vyskúšať aj sami. Takže radšej odkaz na oficálnejšie zhodnotenie:
http://www.ecanis.cz/clanky/mistrovstvi-sveta-ihf-ve-stopach-ipo-fh_402.html

No comments:

Post a Comment