Saturday, November 11, 2017

FPr2 v Pobedimi

Ešte pred týždňom som nemala príliš v úmysle tento rok ešte skúškovať, no občas sa aj náhodné prihlásenie oplatí, a tak som sa v stredu ráno rozhodla, že v sobotu nastúpime s Fidom na FPr2, ktorú nám našlape kamarát Raky.

Terén bola hrubšia hlina, po rannom daždi a fučalo snáď viac než sme mali natrénované. Raky stresoval z toho, či nám to správne našlape asi 4x viac než ja. Pre mňa ak by to aj nevyšlo, tak aspoň budem vedieť, na čom v tréningu zamakať.

Nakoniec bola Fidova práca na stope úplne úžasná, párkrát síce spomalil kvôli menšiemu overeniu, no aj v silnom vetre šiel presne po stope a ani v protivetre nedvihol čumák hore. Prvý predmet zalahol tak luxusne ako som už dávno nevidela. Preverenie kvality nášho tréningu prišlo však kúsok pred koncom, kedy sa asi 20m pred ukončujúcim predmetom trošku zamotal a v silnom vetre si musel nájsť pokračovanie sám. Je to ale ňufák šikovný, s nosom na zemi sa poriadne posnažil a zvyšok úspešne došiel. Druhý predmet bol zaľahnutý už s väčšou nechuťou, no nakoniec to spravil.

Dokopy sme si za náš výkon vyslúžili 96 bodov, našu prvú výbornú.

Spolu s nami úspešne na stúpila na skúšky aj Katka s Fidovými kamoškami Šteknou - BH a Dráčou - SVV3!! A tak sme druhý deň mohli oslavovať na prechádzke.



No comments:

Post a Comment