Wednesday, January 6, 2016

Fida mláďenca Silvester

Silvestra sme strávili v spoločnosti hovawarťákov. V zložení 4 feny, 2 psy a nejakí tí ľudskí poskokovia sme strávili super 4 dni. Dvaja chlapi puberťáci sa pre istotu nedostali do kontaktu, a pri babách sa striedali, to im ale vôbec nevadilo, aj pes občas potrebuje spať.
Fido sa správal celý čas príjemne, otravoval majiteľov, s babami sa hral len keď sami chceli, zo stola si zobol len prvý večer.

V piatok predviedol, že je vlastne pekne vychovaný na prechádzke okolo priehrady, kde sa držal pekne v dosahu a na privolanie chodil krásne rýchlo. V sobotu sme sa zúčastnili novoročného hovi-výletu, ktorý si pre istotu odšľapal na postroji, a tak som bola asi jediný ľudský účastník, ktorému neprišiel ten kopec vôbec strmý.

Vydarená akcia, ja som sa zas niečo priučila, Fido na tom vôbec nie je tak zle ako by sa mohlo zdať z toho čo si myslím ja... a mám zas nové podnety ako ďalej pracovať.


No comments:

Post a Comment