Sunday, November 15, 2015

Dog Military Parkur

V sobotu som konečne vytiahla Fidopána zo skrine medzi ľudí a psov, a šli sme risknúť veľkú hanbu na Dog military parkur do Bratislavy. Ako povinnú výbavu dostal psisko ohlávku a postroj (nech si nepokazíme neťahanie na obojku) a takto vystrojení sme sa vydali do davu okolo 70 psov.

Spočiatku bol z toho davu psov celý vyjavený, no časom sa akotak ukľudnil a zvládol aj existenciu na povolenom vodítku. Nebyť Šelinky, tak by som aj mala pocit, že mám vychovaného psa. Takto ale musím len skonštatovať, že občas sa ešte stále správa ako úchyl bez mozgu a ja len dúfam, že mu čoskoro ten mozog dorastie.

Takáto veľká akcia nám ale zdá sa už nielen nevadí ale aj pomáha. Priamo na akcii sa bol schopný medzi psami venovať mne a loptičke, a aj jeho reakcie na psov na ulici sa trošku zmiernili.

No a čo sa týka samotného parkuru - som na neho hrdá, lebo sa nezľakol žiadnej prekážky, nemali sme ani jeden trestný bod, a celkovo to bola veľká sranda.

Budúci rok sa určite chystáme znova.



No comments:

Post a Comment