Wednesday, February 14, 2018

OBZ skúška nanečisto

Pred očakávaným Cituška Cupom, našim debutom v Obedience som nás s Fidom prihlásila na tréningové skúšky v našej hale. Stewardovala Anička a Romanka nám robila rozhodcu. Na konci indivindi cvikov sme dostali zhodnotenie a rady, ako zapracovať v tréningu.
Ja som si vyskúšala atmosféru OB akcie a tak nás naostro už snáď nič neprekvapí.

Strach najväčší bol ako vždy odloženie v skupinke - to samotné Fido zvládol ľavou zadnou. Kde je ale jasný problém je odchod a príchod na miesto kde sa odkladá v skupinke. Ako vidí psa, tak je celá naša krásna chôdza v ťahu. Mám už ale nápad, čo s tým.

Na individuálnej časti cvičenia bol už ale dokonalý. Ani neznáme bodky nalepené na zemi a méty ho nerozhodili, síce si čuchol ale pekne reagoval. Cvikom takmer nemám čo vytknúť, Fido je proste môj ňufáčik šikovný a cvičenie ho aj naostro jednoznačne baví. OBZ je okrem toho príjemne krátka, šup šup a všetko je hotovo, pes si ani nestihne všimnúť že zatiaľ neprišla žiadna odmena a už tlačí veľkú koncovú.

No comments:

Post a Comment