Monday, September 3, 2018

Koncoletné Podhradí a konečne ZM

Na tento tábor som sa najprv príliš netešila - Fido celé leto strávil mimo domu zatiaľ čo ja som lietala po svete a medzi tábormi sme stihli ledva tri tréningy. Prihlásení sme ale už boli, tak nemalo zmysel vymýšľať a tábor sme aj tak využili naplno.


Na poslušnosti sme pokračovali v začatých OB cvikoch. Nieslo to svoje ovocie, smerový aport už vyzerá takmer luxusne a hlavne je Fido oveľa lepšie ovládateľný na diaľku.


No a vrcholom tábora sa stala úspešne splnená skúška ZM!

Na poslušnosti bol po 1.5 mesiaci menej koncentrovaný a tak nemal svoj obvyklý prejav, no stačilo to na pekných 47 bodov.
Nasledovala stopa, na ktorej zabudol na skoro všetky chyby ktoré zvykne robiť a stratil len 1 bod za párkrát mierne pozastavenie sa a začumenie do diaľky.
No a nakoniec obrany - od zimy sme v podstate netrénovali. Pár krát odbehol revíry a robila som trošku vyštekania na seba. Chýbalo ale ešte stále veľa práce, a tak sme preliezli len tak tak. Miesto figuranta šiel najprv vyštekávať rozhodcu, a dosť bodov sme stratili aj na oboch zákusoch. Fido to proste nemá rád, ale asi chcel aby som mu už konečne dala pokoj a tak sa tesne zmestil do bodového limitu - 36

Fido mi tak jednoznačne ukázal, čo ho baví a že tie obrany nebudú žiaden zázrak. Ja tak môžem spokojne uzavrieť kúsaciu kapitolu nášho výcviku, a už s pokojným svedomím riešiť naozaj len to, čo nás baví - poslišnosť a stopy.





No comments:

Post a Comment