Saturday, November 23, 2019

Stará Myjava

Na Starej Myjave sme už ako doma, a tak sme ani teraz nemohli chýbať. Tentokrát sme boli prihlásení aj na cvičenie, aj keď s Fidom a aktivitami ktorým sa venujeme bez veľkých očakávaní - málokto sa venuje Obedience a s treéningom na dvojku už moc ľudí pomôcť nevie.

Dúfala som aj v stopu s majsterkou sveta Katkou, ale bolo nás veľa a na Myjave nie sú príliš krásne terény, a tak som nakoniec nešla aby aspoň ostatní stihli. A ja som aspoň neriskovala, že si pokazím na tráve niečo pred piatkovou skúškou na poli.

A tak sme stihli aspoň 2x poslušnosť, kde sme dostali nakopnutie pri tréningu cúvania a možnosť nechať fida spraviť chybu so Šteknou ako figurantkou. Jeden skupinový tréning s háravkou a sympatickým bouviérom Crustym, kde Fido potešil veľmi, lebo ho ani nenapadlo dať čumák na zem a aj vľavo protichodom zvládol jak pán.

No a odvážila som sa po rokoch znova aj na agility parkúr, kde Fido ani nezaváhal pred tunelom a tak sme si skúsili aj zložitejšie veci, ako skákať prekážku po obehnutí zozadu a meniť pri handlingu ruky. Bolo to zaujímavé si trošku vyskúšať aké úplne iné veci treba učiť psa aj psovoda na tento šport oproti tomu čo robíme bežne.



No comments:

Post a Comment